reklama

humbug na antolskej

nebudem vypisovat celu historiu mojich zdravotnych problemov.mam vyskocenu a prasknitu platnicku a uz som bola hospitalizovana v ruzinove,prepustena v zlepsenom stave .zial,stav sa v priebehu tyzdna zhorsil natolko,ze bolo nutne z

Písmo: A- | A+
Diskusia  (18)

Tak ma teda vzali na izbu,napichli kanylu a dali infúziu a injekciu.Chodiť neviem,nanajvýš zopár krokov na wc,pripadne umyť sa narýchlo.Inak iba ležím a hľadám si vhodnú polohu aby som nebola len skrutena bolesťou.

Prišiel pán doktor Úradníček a spytal sa má,či pojdem na operáciu.Jasné,že ano.Je to jediná šanca žiť normálne a bez bolesti.Dohodli sme sa,že pojdem na Kramare na konzultáciu s neurochirurgom.Tak som čakala a včera som sa dočkala.Prišla pani sanitarka,dala mi do rúk "fascikel" s mojimi papiermi a mala som ísť.Problém nastal po pár krokoch na chodbe,keď som už nevládala ďalej.Čo teraz?Ako pojdem?Tak dohodli sanitara aby ma previezol ležiac a skúsil na Kramaroch vymeniť môj občiansky za posteľ aby som mohla ležať.Žiaľ nedá sa to.Tak som stála.Našťastie má hneď vzali do ambulancie,no to už som mala také bolesti že som hanba nehanba plakala rovno v ambulancii.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Pán doktor sa začal rozčuľovať načo má posielali,vraj stačilo poslať iba dokumentáciu anie mňa v takom stave.Nato začal mávať cd-čkom,ktoré NEBOLO moje!!!Pán doktor sa naďalej rozčuľoval ale nie na mňa,mne sa aj ospravedlnil hoci on chybu neurobil ale že som si teraz zažila na vlastnej koži byrokraciu lekárov.

Na sanitku nazad som nemala papier nakoľko sme sa pred prevozom dohodli,že má privezie manžel.Avšak mal problém uvoľniť sa z práce,tak šla po mna manzelova krstna.No kým som ju čakala ,nemala som si kam ľahnúť tak som len stala a slzy mi svojvoľne tiekli od bolesti.

Po príchode na Antolsku ma čakali dve sanitarky aj s posteľou a uložili ma.Uplakaná a ubolena som ležala,dostala som infúziu aj injekciu ale nik sa mi ani len neospravedlnil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Manzel ak Svokor to šli riešiť za pánom primarom Kučerom,avšak ten bol na nich arogantný a ani ich poriadne nepustil ku slovu a len sa pýtal čo od neho chcú a o čo im ide.Obom šlo iba o vysvetlenie ako má mohli poslať ubolenu a ležiacu tak aby som si odstála toľko času.

Lekár Úradníček ktorý si myslím (nik nám tu nepovedal kto je zodpovedný),že to spackal,tu už nebol.

Prišiel za mnou primár Kučera a ani ma nepustil ku slovu a dával mi arogantne najavo,že môžem byť rada,že lekár na pohotovosti sa nadomnou zlutoval a prijal má na hospitalizaciu!!!!!!!V skratke,musela som mu ja skočiť do reci aby ma vôbec pustil k slovu.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Stále omielal že som mala prísť dávnejšie,nenechal si vysvetliť,že moja neurologička mi v telefonáte povedala že majú plné oddelenie a jednoducho som predtým MESIAC ležala doma v bolestiach.Bola som prijatá na neurológiu do ružinova kde má postavili na nohy avšak iba na pár.dni.Ako píšem vyššie,v sobotu má prijali sem.

Dnes prišiel aj pán doktor Úradníček a namiesto ospravedlnenia na mňa zaútočil že som mala odmietnut ist na Kramare a mala som si JA skontrolovať fascikel ktorý mi dali so sebou.Ja v nervoch zo všetkého čo sa tu deje,som mu splechla do tváre citáciu lekára s Kramarov,ze mu prajem aby zazil také bolesti aké mám ja.Že on sa nebude hádať so mnou,ale ja som sa mu aj ospravedlnila aj on mne,ale predchádzalo tomu povysenecké správanie sa z jeho strany.Môj Svokor ktorý si ma zastal,bol dnes prepustený,hoci mal ísť na rehabilitačné oddelenie.Je mi viac ako jasné,ze doplatil na to,že si otvoril ústa a zastal si ma.Zrazu zo dňa na deň je vraj v poriadku a prepustili ho.PO PORÁŽKE!!!!!!

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Na mne sa tu chcel primár Kučera znova vyvŕšit tak,že on riadi oddelenie a či má teraz lekára Úradníčka zastreliť alebo čo.

Akože ďakujem veľmi pekne zdravotníctvu slovenskej republiky za takúto opateru a starostlivosť o pacienta.

Manzel sa bol sťažovať aj u zástupcu riaditeľa a pôjde aj na úrad pre dohľad nad zdravotnou starostlivosťou.

Ani ja ani nik iný si nezaslúži počuť,že lekár sa nad ním zlutoval keď ho prijal na oddelenie.Že som predtým ležala v Ruzinove je iný príbeh a nemali by ho spájať s pobytom tu.Nanajvýš môžu pozrieť ako má tam liečili a pýtať sa a nie frflat že to alebo ono,keď nevedia a nezažili to ale zažila som to ja.

Každopádne,fuj,hnus a hanba tejto nemocnice.

Ja si to tu už nejako doklepem kým ma prevezú na Kramare

Moja vďaka patrí sestričkam a sanitarkam.

Za nie správne písanie sa ospravedlňujem,ale dostávam dosť silné lieky

Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Pavol Koprda

Pavol Koprda

10 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu