reklama

Kocúrkovo slabý názov

Čoraz viac sa hnevám na našu krajinu,na náš štát.Nemám vôbec na mysli toľko omielanú tému utečenci alebo predvolebné sľuby,lži a divadielka.Spávať mi nedajú veci,ktoré sú dôležité nielen pre mňa,ale snád pre každého.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Mám čosi cez tridsať rokov.Darmo platím poistenie lebo je zo zákona povinné.Ešte v auguste som volala neurologičke a ked sa mi na xtý krát podarilo spojiť sa so sestričkou,skoro som odpadla.Pani doktorka je sama nielen na lôžkové oddelenie ale aj ako ambulantná lekárka.Že si mám zavolať koncom oktobra a povie mi volné smeny pani doktorky.Nie že ma objedná,ale zatial bude vedieť iba ako má pani doktorka služby.Fajn.Ledva sa hýbem,mám velký problém s bedrovým kĺbom.Pri malom dietati ozaj velká výhra.Platničku mám už naštastie zoperovanú,no neviem,či nemám znova problem aj v tej oblasti.Ok,pani doktorka predsa nie je jediná,prečo sa hrabem ku nej?Lebo pozná moj zdravotný stav,u nej som sa liečila,tak prečo ísť inde?

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Moja mama sa ako mladá šla učit za odbor kuchár-čašník a hneď aj nastúpila pracovať do vtedajšieho RaJ-a.Keď si šla po rokoch vybavovať dôchodok,zistila,že nikde nie je zápočet rokov.Mama bola v práci najmladšia ale zákon znel,doveďťe aspon dvoch žijúcich svedkov.Ťažko pani úradníčka,veď už isto ani nezijú a kde ich mám hladať?Dôchodku sa ani nedožila.

Zamestnávatelia.Viem a verím,že podnikať nie je med lízať,no klamať zamestnancov,vytvárať manká,nedávať zmluvy a pod hrozbou vyhadzovu so slovami,len choď,príde východniar,je obrovská špinavosť.Alebo robiť si robotu na sto percent,nemaródovať,ak treba aj nadčas potiahnuť ale....ale nenechať si nakakať na hlavu a tým pádom cakať na vyššiu triedu vyše roka kvôli osobným nesympatiám nejakého starého pána,ktorý už len doklepáva do dôchodku je tiež spinavosť.Alebo žena,szčo,ktorá porodí a ani nie dva mesiace po pôrode musí začať pracovať aby uživila svoje dieta,hoci má aj partner príjem ale už má dieta a len platby,platby a platby.Alebo služba,taká pošta.Ani sa neunúva pani poštárka zazvoniť,iba vhodí žltý lístok a choďte si na poštu.S kočíkom cez rozbité schody.Alebo stk-ek,kolko stálo aby sa neklamalo a aj tak sa klame?Lekareň,kde doplatok za liek je horibilný?Chlieb ktorý sa rozpadáva?Mlieko ktoré 3,5% chutí inak ako 3,5% z Rakúska napríklad?Očkovanie?Večná téma.Ak nezaočkujete dieta,nemusia ho vziat do škôlky a zaplatíte pokutu.A vraj demokratická krajina sme.Feťák alebo špinavý,opitý bezdomovec bez dokladov,hneď ho ošetria.My?Dve eurá pohotovosť,plus parkovné,plus doplatky za lieky.Obchod otvorený do 21-hod ale už o 20:40 vás nik neobslúži,lebo kasa uzavretá.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Mhd?Staré,špinavé,kopa indivíduí v ňom,zastávky porozbíjané,prefukuje tam.Štyri mosty ponad Dunaj v halvnom meste a na každom sa čosi robí.Zápchy na dennom poriadku,práca ako sme si zvykli predražená.Apropo,prečo inde vo svete je možné za menej penazí viac muziky ako na slovensku?Prečo sa u nás nemože zachovať architektúra ale stavajú sa presklené opachy?Veď mame aj hlavného architekta mesta.Viem,lebo ten pán je chudák iba figúrka na svojom poste.Krásy Bratislavy like-ujeme na facebooku ale do ulíc nevýdeme aby sme sa vzpriečili.

Politici.Ten má také hodinky za tolko,ten za tolko.Toho syn vlastní také sídlo,tamtoho onaké.Ten sa opije a šoféruje,ten má kšefty s tetou.Aké že odmeny?Ako to,že nie riadne vyšetrenie a väzenie?Pre koho sú teda väznice?Aká že imunita?Kedysi existovalo príživníctvo.Znova by som ho aplikovala.Nie že ty máš nárok na dávky ale ty už nie.Pracuj,maj na jedlo,bývanie,štúdium aj zábavu.Ale tu to tak nefunguje.Tu sa nabalí ten kamarát toho a ten kamarát onoho.A my ovce to zaplatíme

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Neberiem do úvahy priemerný slovenský plat,ale realitu akú vidím vôkol seba.Občan X zarobí v čistom 650 eur.Po zaplatení všetkého mu ostane cca 200 eur.Odkial občan berie ešte na to,aby podporil napríklad útulok,alebo poslal chudobnej rodine či dievčine o ktorú sa štát nepostará?Vždy uz dlhé roky nám to akosi čudne takto vychádza.Prispejem na psov,na rodinu kde nemaju deti teplo ani postele,o mesiac prispejem na ženu čo sa lieči,potom zase podarujem veci po deťoch a nakupim potraviny aby som podaroval......Atď atď...

Veruže si nás náš štát dobre vychoval.Nemáme a predsa na všetko nájdeme.A papaláši?Kde bývajú oni a kde my?Na čom sa vozia oni a na čom my?Ako sa obliekajú oni a ako my?Kde študujú ich deti a kde naše?Ale veď ani nie je koho voliť.Každý z nich už dokázal alebo má za ušami.Nuž čo,sme unikát

Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu