reklama

Papaláši

Byť politik je úžasná vec.Dáva slobodu a nadradenosť nad ostatných občanov.Čo na tom,že sneh neuhne?Treba si zavolať na pomoc vojenskú políciu a tá predsa cestu uvolní.Kde bola a prečo nepomohla vojenská polícia chlapčekovi,ktorý sa ťažko zranil pri sánkovačke dnes v Karlovej vsi?Sanitka sa nevedela dostať na Kramáre,pomohlo až terénne auto hasičského záchranneho zboru.Kde vtedy boli najvyšší so svojimi limuzínami a majákmi?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (3)

Už vážne rozmýšlam,že keď ja som bola "múdra" ,keď do mňa húdli rodičia aby som sa učila cudzie jazyky,svojej dcérke ich do hlávky nalejem hoc aj lievikom.Čo ju v tejto krajine zvanej Absurdistan čaká?Nízka mzda a pocit,že iba páni a dámy z parlamentu sú ľudia.Nie je to zneužívanie svojej funkcie ak využívajú vo svoj prospech vojenskú políciu aby im umožnila prejst v kolone beztak upchatej Pražskej ulice?Radový občan čaká v kolóne a nikto a nič mu nepomože,papaláš zapne na služobnom aute majáky,zavolá vojenskú políciu a hurá občania uhýbajte,respektíve-utvorte koridor-idem ja,mňa ste si zvolili.Ale že malý chlapček v kritickom stave,zranený pri sánkovačke odlomeným konárom márne čakal na prevoz do nemocnice,to trapilo iba zachranné zložky.Jasné,chápem,ved politik nie je od toho aby strážil občanov,avšak je od toho aby veci fungovali ako majú.To znamená,keď uz tvoria zákony,nech slúžia ľuďom a nie len vyvoleným.Či štátne,alebo mestské,nech sa nestane,že znova sa politikova unavená zadnica povezie v piatok pekne domov v snehovej kalamite napriek mestom a ako dnes,maly chlapček čaká na prevoz.Je fakt,že čo sme si zvolili to máme,ale je fakt aj skutočnost,ze možno už v blízkej budúcnosti nadobudne známy vtip kontúry reality.

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Vtip:Premiér sa postaví na námestí pred občanov a vravi im: "mám pre vás dve správy,dobrú a zlú"

Občania: " najprv tu dobrú"

Premiér: " Naša krajina už nemá žiadne dlhy"

Občania jasajú a zvolávajú premiérovi na slávu

Premiér: " Tá druhá zlá je,že máme 24 hodín na opustenie republiky"

Presne pre toto dúfam,že moje dieťa odíde preč.Už keď my rodičia sme to neurobili,aspon naše deti nech zmiznú,kým nás naozaj nevyženu.Každými dalšími volbami to tu ide dolu vodou.........

Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Matúš Sarvaš

Matúš Sarvaš

3 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu