reklama

po voľbách

Na úvod by som sa chcela veľmi pekne poďakovat za každy jeden hlas.Nesmierne si ich vážim,hoci do zastupiteľstva ma nedostali.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Na úvod ďakujem veľmi pekne za každý jeden hlas ktorý som dostala.Nesmierne si vážim každého voliča za prejavenu dôveru.Zaráza ma však fakt a verte,že sa necítim byť urazená,ze vždy po voľbách ľudia nadavajú kto im vládne.Či už ako prezident,alebo premiér alebo aj v zastupitelstve.Či mestskom,či miestnom.Zaujimavé teda,ze opät volili kandidátov ktorých podporovali práve strany na ktoré sa dosť nadáva.V každom prípade budem sledovať kam sa pohnu naše mestské casti,nielen Petržalka.Keďže nielen účasť bola nízka ale aj vybraný zástupcovia ľudu su poväčsinou práve s podporou oných strán na ktoré sa kydá.

Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu