reklama

ockovanie-neockovanie

Nebojte sa.Nejdem pisat ci sa mate dat zaockovat,alebo ci je alebo nie je spravne ockovat svoje deti.Chcem len poukazat na urcity fakt.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Nemienim tu rozvirit hladinu ani rozputat vasnivu diskusiu o ockovani ci neockovani.Avsak...Snad kazdy rodic odmietajuci zaockovat svoje dieta sa boji pokuty.Tento clanok je len a len o mojom zamysleni sa.Ak nedame dieta zaockovat,bum,predvolaju rodica na urad verejneho zdravotnictva a ulozia pokutu.Zamyslel sa vsak uz niekto nad tym,ze ak sa neda dospely jedinec zaockovat,nik ho nesudi ani nepokutuke?Komu pride od vseobecneho lekara v dospelosti vyzva aby sa dostavil na povinne ockovanie?Ja nepoznam nikoho komu by prisla.Tym padom nik nie je predvolany ani postihnuty pokutou.Zaujimave.Ako je toto mozne?Ak nuti stat pokutovat rodica a pediatrov aby nahlasoval uradu ze ma v rajone nezaockovane deti,preco nenuti aj "obvodaka" pre dospelych aby nahlasoval,ze neockuje?Pokial viem,od 15-teho roku zivota sa POVINNE preockovava kazdych 15-rokov napriklad na zaskrt.Toto nik neriesi.Mozno som teraz svojou uvahou pichla do osieho hniezda.No iba som sa zamyslela.

Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

752 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu