reklama
Miesto pre vašu tvorbu. Staňte sa súčasťou komunity
Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

reklama

Nezaradené

Kam sa vytratila slušnosť?

Jana Nagy

Kam sa vytratila slušnosť?

Tablet.Z každej strany počujem toto už takmer nenávidené slovo.Pokiaľ tablet používa dospelý,je mi to fuk a ani to so mnou nehne.Avšak narážam na deti.Pardón,na rodičov.Malé dieťa si samé tablet nevezme a nestane sa závislé.

  • 8. feb 2017
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 327x
  • 5
humbug na antolskej

Jana Nagy

humbug na antolskej

nebudem vypisovat celu historiu mojich zdravotnych problemov.mam vyskocenu a prasknitu platnicku a uz som bola hospitalizovana v ruzinove,prepustena v zlepsenom stave .zial,stav sa v priebehu tyzdna zhorsil natolko,ze bolo nutne z

  • 25. máj 2016
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 733x
  • 18
Kocúrkovo slabý názov

Jana Nagy

Kocúrkovo slabý názov

Čoraz viac sa hnevám na našu krajinu,na náš štát.Nemám vôbec na mysli toľko omielanú tému utečenci alebo predvolebné sľuby,lži a divadielka.Spávať mi nedajú veci,ktoré sú dôležité nielen pre mňa,ale snád pre každého.

  • 17. okt 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 273x
  • 0
Papaláši

Jana Nagy

Papaláši

Byť politik je úžasná vec.Dáva slobodu a nadradenosť nad ostatných občanov.Čo na tom,že sneh neuhne?Treba si zavolať na pomoc vojenskú políciu a tá predsa cestu uvolní.Kde bola a prečo nepomohla vojenská polícia chlapčekovi,ktorý sa ťažko zranil pri sánkovačke dnes v Karlovej vsi?Sanitka sa nevedela dostať na Kramáre,pomohlo až terénne auto hasičského záchranneho zboru.Kde vtedy boli najvyšší so svojimi limuzínami a majákmi?

  • 30. jan 2015
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 285x
  • 3
sociálne,nájomné,alebo???

Jana Nagy

sociálne,nájomné,alebo???

Začínam sa zamýšlať kde sa stala a stále stáva chyba pri pridelovaní bytov.Či už najomné,alebo sociálne.Podmienky pre pridelenie riešiť nebudem.Zaujíma ma,či zákonodarcov,alebo mestských či miestnych poslancov zaujíma ake auta parkujú pod danou bytovkou.Nie lacne.Možno sú na leasig,mozno si majiteľ bral pôžičku,ktovie?Ale...Ale ak má na leasing alebo pôžicku,nemá na hypotéku prípadne podnajom?Alebo rovno na vlastný byt či dom?Ako je možné,že bezdetný pár dostane nájomný byt a pritom dokázatelne majú kde bývat?Majú pomerne nové auto a ešte im priklepnú mestský byt?Pár,kde majú batoľa,staré rozbité auto a nemajú naozaj kam íst,nárok nemajú.Čo ak niečo vlastním,ale nemôžem s tým z rôznych dôvodou hýbat,alebo som rada,ze mám aspon minimalku na zmluve?Nemám auto ani zlatom neoplývam.Mám konečne pravo aj ja žit slušne za nižšie nájomné v pridelenom byte alebo mám naďalej platiť drahý ba až predražený podnájom?Reči,že až teraz sa im (niektorym) začalo darit,sú hlúposť vo väčšine prípadov.Prečo dostane nájomný byt pár ak matka ženy aj matka muža už taký byt obýva?Sama?Bez partnera,deti dospelých alebo maloletých?Nebolo by lepšie tieto matky presťahovat do menšieho a ich byty pridelit rodinám?Nie!

  • 28. dec 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 338x
  • 0
reklama
po voľbách

Jana Nagy

Politika po voľbách

Na úvod by som sa chcela veľmi pekne poďakovat za každy jeden hlas.Nesmierne si ich vážim,hoci do zastupiteľstva ma nedostali.

  • 16. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 173x
  • 0
nase slovensko

Jana Nagy

nase slovensko

Som nielen Bratislavcanka,ale aj Petrzalcanka.Do Rakuska to mam na "skok".Uz zopar rokov kazdomesacne podporujem icb ekonomiku nielen nakupom ale aj tankovanim.Vzdy ma zarazi,ako je mozne,ze vedia mat nizsiu dan a tym padom nizsie ceny.

  • 5. nov 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 284x
  • 2
ockovanie-neockovanie

Jana Nagy

ockovanie-neockovanie

Nebojte sa.Nejdem pisat ci sa mate dat zaockovat,alebo ci je alebo nie je spravne ockovat svoje deti.Chcem len poukazat na urcity fakt.

  • 30. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 501x
  • 0
hyenizmus ako sport

Jana Nagy

hyenizmus ako sport

Zacinam mat pocit,ze hyeny sa rozrastaju.Dnes som znova zaznamenala dalsiu mamicku,ktora ma problem sice nie s nedodanim ale.....

  • 30. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 321x
  • 0
hyenizmus

Jana Nagy

hyenizmus

Som mamicka na materskej,respektive na rodicovskej dovolenke.Asi ako kazda I ja som pridana do zoznamu na facsbooku na stranky,kde sa ponukaju ci na predaj,alebo kupu detske veci,hracky,obuv,knizky....Dnes mi vsak sanka pada od rana "vdaka" jednemu prispevku.

  • 28. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 4 797x
  • 0
reklama
moje volebne cislo

Jana Nagy

Politika moje volebne cislo

Uz mam svoje volebne cislo.Som 19.Tesim sa a dufam,ze nielen mladez ale aj ostatni sa poberu v den volieb k urnam.Volit je dolezite.Ide o rozvoj "nasej" mestskej casti.Rovnako dolezite je ist volit primatora.Ziejem tu predsa a sme zodpovedni za svoj hlas.

  • 19. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 182x
  • 2
preco som sa rozhodla kandidovat

Jana Nagy

Politika preco som sa rozhodla kandidovat

Rozhldla som sa kandidovat do miestneho zastulitelstva v mestskej casti Bratislava-Petrzalka.Myslim,ze nastal cas na zmenu.Nie na nesplnitelne sluby typu,parkovanie,elektricka a podobne

  • 15. okt 2014
  • Páči sa: 0x
  • Prečítané: 195x
  • 0
reklama
SkryťZatvoriť reklamu