reklama

nase slovensko

Som nielen Bratislavcanka,ale aj Petrzalcanka.Do Rakuska to mam na "skok".Uz zopar rokov kazdomesacne podporujem icb ekonomiku nielen nakupom ale aj tankovanim.Vzdy ma zarazi,ako je mozne,ze vedia mat nizsiu dan a tym padom nizsie ceny.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (2)

Narodila som sa v Bratislave a v Petrzalke som vyrastala.K susedom do Rakuska trva cesta par minut.Niekolko rokov chodim na nakupy aj tankovat prave k nim.Vzdy rozmyslam,smutna,ze u nich sa to da a u nas na Slovensku nie.Nizsia dan na potraviny,na pohonne hmoty,nevraviac,ze kvalita vyrobkou sa neda porovnat.Taktiez ked porovnam ulice.U nas spina,spaky,u nich cisto a poriadok.U nas ked sa zatepluje panelak,polystyren lieta este pol roka po okoli.U nich som nic take nezaznamenala.Je to len o lahostajnosti voci svojmu okoliu?Preco nemozeme byt aj my Slovaci disciplinovani a ohladuplni voci svojmu okoliu a krajine?Preco nasi politici nedopraju volicom vyssiu kvalitu vyrobku.My z pohranicia to mame lahke,k susedom nam v pripade potreby jazdi I mhd alebo Sad.Ale co vzdialene mesta a dediny?Tam je obyvatel odkazany na jedny dvoje potraviny,kde si nakupi za nasu vysoku dan,menej kvalitnu potravinu ci drogeriu.Toto vsetko je davno jasne,skusme vsak nedat vo volbach opät sancu mocnosti,ktora nam vyvadza taketo psie kusky.U nas dane len stupaju a zivotna uroven klesa.

Jana Nagy

Jana Nagy

Bloger 
  • Počet článkov:  12
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Vzdy som mala otvorene oci a bola som velmi zvedava.Od mala mi bolo treba odpovedat na moje vsetecne otazky.Dodnes ma zaujima dianie vokol mna.Nebojim s pomenovat veci pravym menom a nemam problem vyslovit svoj nazor nahlas.Kandidujem do obecneho zastupitelstva Petrzalskej samospravy za stranu 99% Zoznam autorových rubrík:  NezaradenéSúkromné

Prémioví blogeri

Zmudri.sk

Zmudri.sk

3 články
Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu